23 Ekim 2013 Çarşamba

Hayal

Niye bir türlü hayallerimi yaşayamıyorum ben? Hem de o kadar fırsat varken elimin altında. Ya da kararsızlık mı ki bu? Bilemiyorum. Kararsız mıyım değil miyim ona bile karar veremiyorum. Ne olacağım ben? Bak tekrar hazırlanıyorum sınava şimdi. Çalışıyorum, ortada bir emek var, hedefimde var ama olacak mı?
Psikoloji istiyorum diye kaldım bir yıl daha buralarda. Aslında gidebileceğim o kadar fazla bölüm vardı ki. Hepsi de sevdiğim şeylerdi.
Benim alternatifim çok fazla aslında. Aileme beğendiremiyorum. Ne büyük engel ama aile değil mi?
Fotoğrafçılık, edebiyat, dil, turizm rehberliği, tercümanlık, gazetecilik… Bu bölümlerden birine gidebilirdim pekala. Ama gitmedim, gidemedim.
Psikolojiye de merakım var tamam ama ya bir şeyler ters gider de kazanamazsam. Hadi kazandım diyelim ya yapamazsam, sevemezsem.
Ben aslında fotoğraf sergileri açmayı, birkaç kitap yazmayı, çizer olarak çalışmayı falan isterdim. Ne bileyim farklı işte, çok farklı.
Ailem, hayatım, ön yargılarım… Ben bile farklıyım. Bir de her şey hayallerde daha da farklı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder