7 Ağustos 2013 Çarşamba

Shark

Geçen gün Shark’ı bitirdim. Bu kore dizilerinin final bölümlerindeki belirsizlikten bıktım ben vallahi. Hayır dizi o kadar bölüm boyunca gayet heyecanlı devam ederken final bölümü tırt çıkınca insan hayal kırıklığına uğramıyor değil.
Kim Nam Gil’in izlediğim ikinci dizisiydi bu. Daha önce Bad Guy’ı izlemiştim. O daha sürükleyiciydi. Ayrıca Shark’a göre daha mantıklı bir finali vardı bence. Her şeye rağmen güzel diziydi. So Ye Jin ve Kim Nam Gil gerçekten birbirleriyle çok uyumluydu. Daha doğrusu bütün oyuncular birbirleriyle uyumluydu.
Bu adamın yüz ifadelerine bittim :D :D 
Veee müfettiş Kim. Her ne kadar bu diziyle tanısam da bir çok yerde daha gördüm bu çocuğu. 2NE1’ın falling in love klibinde ve EXID’in whoz that girl klibinde görünce şaşırdım doğrusu. Modelmiş bir de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder