10 Mayıs 2013 Cuma

Şarkısı : Aşk kırıntısı
Ne kadar da alışmıştım. Seninle her şeyimi paylaşmaya, senin dertlerini dinlemeye, her dakikamda olmana, anneme seni anlatmaya, her gün senli bir sabaha uyanmaya, sabaha kadar mesajlaşmaya, gülümsemeye…
Bir anda ters kepçe geldi her şey. Nasıl oldu anlamadım. Alıştırmıştın.
Boşlukta gibiyim şimdi. Tatsız tuzsuz zamanlar geçiriyorum. Başka birinin hayatımda olmasına bile izin veremiyorum. Senden başkasıyla olma düşüncesi bile çıldırtıyor beni.
Aslında seninle yapmak istediğim o kadar fazla şey vardı ki. Mesela sesini duyabilmeyi isterdim en önce. Sabahlara kadar seninle sokaklarda dolaşmak, kusana kadar cips yemek, hiç bilmediğimiz yerlere gitmek, bir simidi paylaşmak, su savaşı yapmak, hafıza kartım dolana kadar senin fotoğrafını çekmek, aynı üniversitede okumak, ailenle tanışmak, gözlerimiz kızarana kadar film izlemek, aynı şarkıyı sevmek…
En kötüsü de ne biliyor musun? Ben tek başıma senli Hayallar kurarken, senin bir başkasıyla aynı hayali paylaşıyor olman.
Ne yapsam olmuyor.
Bir an önce eskisi gibi olsa her şey keşke.
Ben senden vazgeçmeden önce.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder