14 Nisan 2013 Pazar

Şarkısı : Yalnız Kuş 
Kaybolmak istiyorum bazen.
Bulutların ötesinde, kimsenin beni bulamayacağı şehirlerde.
Dünyada yalnız yürümekle, gökyüzünde yalnız uçmak..
Aynı.
Farkı yok. Yine yalnızım.
Ama bu kalabalığın içinde boğula boğula yalnızlaşmak.. Bu çok farklı işte. İşkence gibi.
Gözyaşlarımda boğulmaktan korkuyorum bazen.
Yüzmeyi de bilmiyorum ki.
Öğretecek biri olsa nasıl yaşayacağımı da rahat rahat ağlayabilsem artık.
Güçsüz olmaktan nefret ediyorum çoğu zaman.
Niye bu kadar çabuk kırılıyor kalbim?
Niye sürekli aynı hataları yapıyorum?
Niye sana nasıl davranmam gerektiğini bilemiyorum?
Ve niye en yakınımdakilerin hepsi ayı anda benden uzaklaşıyor?
Biliyorum aslında beynimi yiyip duran bu soruların cevaplarını.
Hayata yenildiğim için oluyor bunlar hep.
Kimse sevmiyor benim güçsüz halimi. Ben de.
Hatta hayat bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder