14 Nisan 2013 Pazar

Niye böyle oluyor ?

Şarkısı : Like a fool
Konuşmak istemediğini hissetmek çok kötü.
Bugün benimle niye öle konuştun ki sanki. Çok soğuktun. Kırıldım. Bırakıp gittim cevap atmadan. Sanki zorla konuşturuyorum.
Ben alışmıştım zaten seninle konuşmamaya. Bir anda tekrar gelişti her şey.
Şimdi benim tekrar normale hayatıma adapte olabilmem, bir ay boyunca her gün ağlamam demek.
LYS’ye de çok az bir zaman kaldı. Derslerimi nasıl toparlayacağım ben?
Senin için hava hoş tabi. Ben neyim ki senin gözünde zaten. İstediğin zaman konuşabileceğin bir alternatifim sadece. Hep ikinci plandayım.
O kadar şey hayal ediyorum ve hiç beklemediğim bir anda hiç beklemediğim bir tavırla karşı karşıya kalıyorum.
Bir daha mesaj atarsam sana. İstediğin zaman bal gibi atıyorsun zaten.
Uğraşamayacağım artık senin triplerinle.
Hayatımı bok ettin bok kafa.
Bok gibi kaldım şu an. Çok çaresiz hissediyorum.
Bakma sen böyle konuştuğuma. Mesaj atsan şimdi saniyesinde cevap veririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder