13 Mart 2013 Çarşamba

Uzun Lafın Kısası..

Şarkısı : This Will Make You Cry
Her gece rüyalarımda senin yanında kalıyorum. Uyanıyorum ama yaşayamıyorum. Bir kahve yapıyorum. İçemiyorum. Kahve bana bakıyor, ben ona. Kahveme anlatıyorum seni. Gözyaşlarımı bir o görüyor. O benim tek sırdaşım.
Sensizlikle yalnız bırakmıyor beni. Sensizlik.. Ne ilginç kelime. Hem varsın hem yoksun. Cümle içinde geçiyorsun yalnızca. Bu şey gibi biraz, yokluk içinde varlık gibi. Yokluğunun varlığıyla boğuşuyorum sanki.
Ne zaman ki dilim varsa bir şeyler söylemeye gururumun duvarlarına çarpıyor yüreğim.
Ulaşamıyorum sana bir türlü. Yanında olamıyorum. Beraber durabilsek hayata karşı her şeye daha iyi olurdu belki. Acı çeksek bile ikimizin gözyaşları hayatımızı yeşertmeye yeterdi belki de.
Uzun lafın kısası diye bir şey yok. Daha anlatırdım, çok şey anlatırdım sana ama susacağım artık.
Sana söyleyeceğim o kadar çok şey var ki aslında.
Ama şimdi söyleyemiyorum işte.
Neyse.
Kahvem soğudu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder