5 Mart 2013 Salı

Nereye kadar?

Şarkısı : Merdiven                                                                                                                                                                               İnsanım bende sonuçta. Özlüyorum. Ama kimseye belli etmiyorum. Edemiyorum. Susuyorum. Sabrediyorum. ‘Az kaldı’ diyorum kendi kendime. Ne zamana kadar bekleyebileceksem? Bilmiyorum. Sen de, sen de bilmiyorsun. Hiçbir şey hem de. Bilmeyeceksin de. Şimdilik.
Çok kötü hissediyorum. Sana ihtiyacım olduğu zamanlar oluyor. Ama hiçbir şey yapamıyorum. Sen de yapamıyorsun. Bilsen de yapmazdın zaten.
Nefret ettiğim zamanlar oluyor. Nefretimin kime, neye, neden olduğunu bile bilmiyorum.
Yoruluyor işte insan. Dayanacak gücü kalmıyor bir yerden sonra. Sevmekle beklemek arasında sıkışıp kaldığını net bir şekilde hissediyor. Her şeyin yoluna girmesini istiyor bir an önce. Daha ne kadar sabretmesi gerektiğini bile bilmiyor. Sadece sevmeye devam ediyor. Durduramıyor kendini, kalbini. Ne yapsa olmuyor. Mutluluğu başkasında bulamıyor. Bulmaya da çalışmıyor zaten bir süre sonra. Dua ediyor. Hıçkırarak bazen.
Olmuyor ama. Yine de duymuyor kimse beni. Duymuyorsun beni. Acaba bir gün sevebilecek misin beni? Bir gün.. Belki bir gün. Hiç beklemediğim bir anda hiç tahmin etmediğim bir yerde beni sevmeye başlayabilecek misin?
Annem. Canım annem yine haklı çıktı. Âşık olmamalıymışım. Senin sözünü dinlemezsem kalbim acırmış anne.
Söz bir daha yapmayacağım. Ama nolur al şu ağrıyı kalbimden şimdi nolur. Onu özlemek istemiyorum ben, yardım et anne. Kimse anlamıyor beni, sen anla anne. Anlarsın dimi anne?
Ağlatma kızını anne. Nolur getir onu bana. Özlüyorum anne. Gelsin istiyorum artık…
Mutluydum ben. Evet, senden önce öyleydi. Ama şimdi mutluluğun kıyısından bile geçmiyor hayatım. Hep gri bulutlar tepemde dolaşıp duruyor. Sen olsan güneş açacak kalbime oysaki. Ama yoksun işte. Ve benim kalbim artık gözyaşından başka hiçbir şey göremeyecek.

2 yorum:

  1. çok güzel yazmışsın...duygu yüklü..seni mi anlatıyor yoksa ...
    :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :)evet beni anlatıyor :(

    YanıtlaSil