4 Mart 2013 Pazartesi

Değiştim.


Ben senin için hayatımı değiştirdim.
Daha fazla okudum, araştırdım, izledim. Daha fazla çalıştım. Ne mi oldu? Sadece gözlerim bozuldu.
Müzik zevkimi değiştirdim sırf ortak bir yönümüz daha olsun diye. Ama pişmanım. Çünkü sadece zaman kaybıymış.
Rejime girdim. Belki pek beceremedim ama en azından denedim.
Okul gidiş-dönüş güzergâhımı değiştirdim. Her gün geçtim evinin önünden. Seninle karşılaşabilme olasılığının verdiği umutla yürüdüm sokaklarda.
Seni anlattım herkese. Sonra da seni anlamaya çalıştım.
Neler düşündüğünü merak ettim. En başından en sonuna kadar tanımak istedim seni.
Seni düşünerek, ağlaya ağlaya dua ederek uyudum her gece. Bir yıl boyunca!
Mutsuz olmadım hiçbir zaman ama.
Hatta seni tanıdığımdan beri –ikinci kez tanıdığımdan beri- her şey daha da yolunda gitti sanki. Şans getirdin sen hayatıma.
İşte ben senin için bu kadar fedakârlık yapabiliyorken sen bana tek bir mesaj atmadın.
Sevmiyorsun ya sen şimdi beni.
Ya da neyse, boşver sevme!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder