4 Mart 2013 Pazartesi

Çünkü o ağlamıyor


Şarkısı : Say Hello To Goodbye
Uzun zamandır doğru dürüst bir şeyler yazmıyorum, yazamıyorum. Ne yazacağımı, kimi yazacağımı bilemiyorum.
Oysa o kadar doluyum ki. Sadece düşüncelerim çok karmaşık. Yazabileceklerimi ayıklayıp dökemiyorum kâğıda.
İçimde tuttukça daha da karmaşıklaşıyor her şey. Çığ gibi büyüyor içimde sessizce.
Neyse.
Yazmaya başladım işte ufaktan yine.
Nereden başlayacağımı bilmesem de bir yerlerden başlayayım.
Şu sınavlar, ah şu sınavlar! Bıktım artık. Kim gelmek isterdi ki dünyaya bu kadar çok sınav olduğunu bilmiş olsa?
Sınav bahane aslında. Tek sorun benim hayatım ve hayatımdaki dolduramadığım kocaman boşluklar.
Kimseye güvenemiyorum. Çünkü şimdiye kadar güvendiğim hiçbir insan şu an yanımda değil.
Evet önyargılıyım. Ve buna devam edeceğim. Çünkü şimdiye kadar önyargılı olmanın hiçbir zararını göremedim.
Ne için uğraşıyoruz ki hayatta?
Mutlu olmak için mi? Evet ama büyük mutluluklar için. Küçük mutluluklar insanları tatmin etmiş olsaydı, şu an bu kadar aç gözlü olmazlardı.
Hayatımdaki boşluklar demiştim değil mi? Evet, ah boşluklar…
Bir dolabilse, bir doldurabilsen!
Başarılı olmak yetmiyor, sevinçlerini paylaşabileceğin insanlar yoksa yanında.
İşte benim hayatımın anlamsızlığının da en büyük nedeni bu bence.
Şarkı bitiyor. Ah hayır hayır ağlamayacağım.
Çünkü o ağlamıyor, belki de çok mutlu şimdi.
Aklım kadar karmakarışık yazımı da burada bitiriyorum.
Çünkü o okumuyor, okumayacak. Biliyorum. Ağlamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder