4 Şubat 2013 Pazartesi


Şarkısı : Onu özlüyor ellerim.
Ne zaman dolmuşa binsem kendimi bir süre sonra insanları incelerken buluyorum. Ne düşünüyorlar, hayattaki amaçları ne, kim bilir kaç derdin peşindeler ya da kaç dert onların peşinde?
Farkına vardığımda geliyor bu sorular aklıma. Tekrar düşünmeye başlıyorum. Sonra her sabah bir çocuk duruyor karşımda, ona bakıyorum, gözlerine bakıyorum. ‘Her şey senin için’ cümlesiyle büyütüldüğü her halinden belli. Şimdiden sarmış içini büyümenin heyecanı. Tekrar bakıyorum büyük insanlara, anlıyorum ki ; tek amaç çocuk olabilmek yine. Sonra aklıma geliyor. Hayat, olmak istemediğin her şeydir.
Bu yüzden her insan hayal diye bir dünya yaratıyor kendine.
Ve her insan herkesleşmekten kaçtıkça herkesleşiyor, hayal dünyasında bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder