5 Ocak 2013 Cumartesi

Şarkısı : Tomorrow

Ben senin için hayatımı alt üst ettim.
Hayallerimden vazgeçtim. Daha fazla ders çalıştım.
Haberleri izledim her gün. Siyasete merak saldım, araştırdım, okudum, öğrendim.
Tarihi romanlar okudum.
Rock dinlemeye başladım. Emre Aydın’ın en çok ‘Beni Biraz Böyle Hatırla’ şarkısını sevdim.
Rejime başladım. Belki pek beceremedim ama en azından denedim.
Okul gidiş-dönüş istikametimi değiştirdim. Her gün geçtim evinin önünden. Seninle karşılaşabilme umuduyla yürüdüm sokaklarda.
Seni anlattım herkese. Sonra da seni anlamaya çalıştım. Neler düşündüğünü merak ettim. En
başından en sonuna kadar tanımak istedim seni yeniden.
Seni düşünerek, ağlaya ağlaya dua ederek uyudum her gece. Bir yıl boyunca!
Mutsuz olmadım hiçbir zaman.
Hatta seni tanıdığımdan beri -ikinci kez tanıdığımdan beri- her şey daha da yolunda gitti. Şans
getirdin hayatıma sen.
İşte ben seni bu kadar sevebiliyorken, senin bunların hiç birinden haberin bile yok.
Sevmiyorsun ya sen şimdi beni,
Yada neyse, boşver sevme!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder