10 Aralık 2012 Pazartesi

Ne kadar da aynı hissediyorum..


Şarkısı : Demi Lovato - Give Your Heart A Break


Sana yakın olmayı, benimle tanışmanı o kadar istiyorum ki. Şu an seninle konuşmaya ne kadar ihtiyacım var bilemezsin. Niye sen bilmiyorum.
Arkadaş olalım istiyorum. Çok iyi iki arkadaş..
Gizlimiz saklımız olmasın, her zaman birbirimize destek olalım istiyorum.
O kadar benziyoruz ki. Bilsen sen bile şaşırırsın.
Her zaman kahve aşığı bir arkadaşım olsun istemişimdir. Oturup saatlerce acayip acayip kahveler eşliğinde lak lak yapabileceğim bir arkadaş. Sen o olabilirsin belki de.
Fotoğraf çekmek, kitap okumak, film izlemek..
Baksana beraber yapabileceğimiz ne kadar da fazla şey var.
Sokak sokak dolaşıp karanlık çökene kadar fotoğraf çekebiliriz mesela. Buluşup hiç konuşmadan kitaplarımızı okumaya dalabiliriz ya da.
Bunlar için önce beni tanımalısın, değil mi ama ?

2 yorum:

  1. Fotoğraf,kitap,film.
    Beraber yapabileciğimiz çok şey varmış cidden. :)

    YanıtlaSil