26 Aralık 2012 Çarşamba

Kusucam yalnızlıktan

Şarkısı : Even If It's Not Necessary


Her yerde, herkeste bir telaş.
Yılbaşı ağaçları, yılbaşı süsleri, noel babalar falan fişman..
Herkes soruyor ‘Esra yılbaşında napıyoruz, nereye gidiyoruz’ diye. Banane abi nereye giderseniz gidin. Gelmiyorum ben hiçbir yere. Kalmış şurda YGS’ye 90 gün, bana gelmişler yılbaşından bahsediyorlar. Annem bile sorduğuna göre belki de bende bir tuhaflık vardır. Niye böyleyim ben? Bu gidişle psikologluk olacağım.
Dün işyerinden 3’te çıktım. Her zamanki kafeme gidecektim. Hem oturup bir şeyler yazacaktım hem de telefonumu şarj edecektim. Neyse gittim. Boş yer yok. Milletin işi gücü yok geziyor abi. Çıktım gittim bende. Herkes şık şıkıdım giyinmiş alışveriş yapıyor, sevgilisiyle buluşmuş gülüşüyor, yılbaşına hazırlık yapıyor. Benimse tek derdim bir an önce eve gidip battaniyenin altında kitap okumak.
Soğuktan dondum. Hızlı hızlı yürüyorum. Bir yandan da kendi kendime konuşuyorum. Konuşacak başka kimi var ki zaten. Aradığım kimse telefonunu açmıyor. Annem bile. Halbuki birsiyle konuşmaya o kadar ihtiyacım vardı ki. En küçük bir tartışmada küsüyorlar. Bu kadar mı sevilmiyorum abi ya. Ne zararımı görüyorsunuz. Şunun şurasında okuldan kaçıp dersaneye giden, evde olunca sadece uyuyan bir insanım. Kusucam, bayılcam, ölücem vallahi yalnızlıktan.

5 yorum:

  1. bir an yazıyı ben mi yazmışım acaba diye düşündüm :) aynı benim sözlerim! ''ölücem yalnızlıktan'' bunu ben söylerim genellikle yani. şu an çok şaşkınımmm :)

    YanıtlaSil
  2. doğrusu senin yaptığın çalışmassan bulunduğun noktadan bir adım ilerleyemiceksin.çalış sen.boşver bi süre yanlız takıl ne olacakki.

    YanıtlaSil
  3. o zaman yapcak tek şey var oda erkek arkadasın olacakk :D

    YanıtlaSil