9 Aralık 2012 Pazar

Keep Holding On



Şarkısı : Keep Holding On

Neden şehirlerde yaşar ki insanlar? Yalnızlıktan korktukları için mi? Özgür olmak istemedikleri için mi? Şehrin ortasında sıkışıp kalmak kimin hoşuna gider ki? Kim sever böylesine bir sıkıntıyı?
Hiç kimsenin olmadığı, ıssız sessiz, tamamen bana ait diyebileceğin bir yerde yaşamaktan bahsediyorum. Geniş ovaların olduğu, evlerin çatılarının görülmediği, gökyüzünü kucaklayabileceğin, tek aşkının bulutların arkasında olduğunu bildiğin, benim imparatorluğum diyebileceğin, var mı öyle bir yer? Herkesin doğru söylediği, yalan bilmeyen insanların olduğu yerlerde yaşamak istemez misin?

Üzülmeden,birini beklemeden,gitmek zorunda olmadan,özlemeden,özlenmeden..
Belki âşık olmadan yaşanabilecek bir yerin sözünü ediyorum.
Ya da unut gitsin, saçmalıyorum.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder