9 Aralık 2012 Pazar



Güzel sayılmam, derslerimde de başarılı olduğumu söyleyemem.
Popüler de değilim, hiçte olmadım, olmaya da çalışmadım.
Sürekli sakarlık yaparım ve hep açım -,-
Hiç 36 beden olabilmek için uğraşmadım.
Ama âşık oldum. Birini sevdim. Başka şeyleri de sevdim.
Denizi, balıkları, yağmuru sevdim mesela.
Yazı yazmayı, fotoğraf çekmeyi sevdim
Maviyi sevdim.
Hayal kurmayı sevdim. Bol bol hayal kurdum.
Ve hayallerim için her gün çok dua etmesini bildim. Çabalamayı bildim, hayallerimin geçekleşeceği günü bekledim sabırla.
Bunları da geçtim.
Hiçbir zaman kalbimde kötülük barındırmadım.
Ve şimdi hakkımda istediğin şeyi düşünmekte serbestsin.

2 yorum:

  1. Belli kalıplar var saydığın gibi,onlara uymamız isteniyor. Uymazsak başka bir tavır takınılıyor. Emeğine sağlık,güzel bir yazı olmuş. :))

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle canım ama asıl önemli olan kendini nasıl iyi hissettiğin. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil