9 Aralık 2012 Pazar

Don't go !


Şarkısı : Don't go

O kadar zor ki sana âşık olmamaya çalışmak. Artık beni yormaya başladı bu. Kendimi yıpratmaktan başak bir şey değil. Saçmalık. Boşu boşuna.
~
Yemek yiyoruz. Karşımdasın. Moralin bozuk anladığım kadarıyla. Gerçi bende pek iyi sayılmam. Hatta yeterince berbat hissediyorum.
Kalk git istiyorum, “hadi git artık, defol!” diyorum içimden.
Gitmiyorsun. Sonra kıyamıyorum. Konuşmuyorsun hiç. Bende. Susuyorsun dakikalar boyu benimle birlikte. Masada çatal kaşık sesinden başka ses yok. Bir de asık suratlarımız. Kime bozuk atıyorsak artık?
Ağlayacağımı hissediyorum. Başımı öne eğiyorum. Ağlamıyorum. Arada, göz ucuyla bana baktığını hissediyorum. Bende yapıyorum aynısını. Sen de hissediyorsun, biliyorum.
Gitmiyorsun.
Seni orada öylece bırakıyorum. Kalkıp gidiyorum. Pişmanlıkla yüzüm buruşuyor adımlarımı atarken. Neyin pişmanlığı bilmiyorum. Belki bir tek kelime bile etmememin. Belki de aniden kalkıp gitmememin. Ne hissediyorum bilmiyorum. Aslında biliyorum ama hissetmezlikten gelmek istiyorum.
Yapabileceğim tek şey gitmek oluyor.
Bende sadece gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder