19 Mayıs 2012 Cumartesi





Sonra, Jaejun gerçek bir postacı oldu.Bende çizerlik yapmaya başladım.Tasarladığım posta kartlarını gönderecek birileri olsa,ne güzel olurdu diye düşünüyorum.Jaejun'la bazen posta kutusundaki mektupları okumak istediği için kavga ediyoruz.
Bu şekilde hikâyemiz sona erdi.
Eğer,eğer tanımadığınız biri bir gün gelip "Daha önce tanıştık mı?" diye sorarsa ya da "Sen benim bitmeyen düşlerimin baş kahramanısın.." derse bu sadece basit bir oyun olmayabilir.
O adam sizin kaderiniz olabilir.


-Heaven's Postman-



3 yorum:

  1. Ben bu filmi 1 yıl kadar önce izlemiştim sırf JJ için o oynuyor diye ama inanışlarımız biraz farklı olduğu için film biraz garip gelmişti ama içinde JJ olunca izlenmeye değer her şey ^^

    YanıtlaSil
  2. İnanışlarımız farklı olsa da güzel bir filmdi.zaten orada önemli olan birbirlerine ne kadar aşık olduklarıydı ^^

    YanıtlaSil