24 Mayıs 2012 Perşembe

BAŞKA BİR KIŞ






Duymadığım melodi,bilmediğim şarkı sözü kalmadı.
Bakakaldık sadece ardında.
Şarkılar bile eskidi.
Sen hala gelmedin.
Bir şeyler eksildi kalbimin orta yerinden.
Üşüdüm,kışın ortasında kalmış gibi.
Sığınacak hiçbir yerim yoktu.
Onca zamandır en soğuk kışımı geçirmiştim.
Hiçbir şey değişmedi.
Ama sen hala yoksun,hala gelmedin.
Bütün yollar sana çıkıyordu.
Fakat yolun sonundaki kapı hep kilitliydi.Hiç açılmadı.
Ne başka yol bulabildim,ne de kapının anahtarını.
Ulaşılmazsın.Zorsun.
Kalbe zarar bu kadarı.
Fazla yoruyorsun insanı.
Saçmalıyorum.
Yine,yine,yine…
Bakma şimdiki halime,eskiden böyle değildim.
Yaşarken ölü gibi hissetmek,hep aynı şeyi düşünmek nedir bilmezdim.
Aşk nedir bilmezdim.
Böyle değildim.
Beni sen değiştirdin,sen bu hale getirdin.
Sence yeniden aşk ne demek unutabilir miyim?
Ya da aşkı senden başkasında bulabilir miyim?
Bir başka kışta aynı şarkının nakaratında buluşmak dileğiyle.
Mutlu günlerim seninle olmadı.
Artık mutluluklarım da senin olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder