24 Mayıs 2012 Perşembe

"AŞK HEP VARDI"





Saat 09.30 suları.Kitapçıdayım.Gelişigüzel göz gezdiriyorum yüzlerce kitabın arasında.Gözüme takılıyor bir tanesi.Diğer kitapların altına sıkışmış çok kalın olmayan bir kitap. 
“Aşk Hep Vardı”. Arkasındaki yazıyı inceliyorum.Yıllar sonra yolları kesişen iki aşığın anlatıldığını söylüyor arka kapak bana.
Yıllar sonra  karşılaşmak .. Nasıl bir duygudur acaba?
Ne hisseder ki insan.Pişmanlık olabilir mi? Yada hatırladığında güler miydin yaşadıklarına?
Yoksa hep bekler miydi onu,gerçekten aşk mıydı kalbinde hissettiği?
Kim ne hisseder bilemiyorum ama herkes “Geri dönüşü olabilir mi acaba?” diye aklının köşesinden geçirir büyük ihtimalle.
Kitapta ki aşk hep var mıdır ki?
Kim bilir,belki de herkesin baş tacı,cici bir histen ibaret değildir aşk.
Sonuç olarak alamadım o kitabı.Cesaret edemedim.Korktum.
Aşkın,o kitap gibi diğer koşuşturmaların arasında sıkışmış olmaktan kurtarabileceğim düşüncesinden,onu gün yüzüne çıkaracağım için içimi ürküntülü,sıkıntılı,naif bir telaş kapladı belki de.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder