7 Nisan 2012 Cumartesi



Hepimiz için,kalbimizin bir köşesinde sakladığı birileri vardır.Onu düşündüğümüz zaman ,nasıl desem içimizde daima ufak bir acı hissederiz.Ama yine de onu içimizde korumak isteriz.Onun bugün ne yapıyor olduğunu bilmesem de ya da ne yaptığını,ama yine de bana bunu böyle olduğunu  hissettiren o..
'Aşk' denen küçük şey.
~
Bunu duyabilir misin?
Kalbimi…
Sana seni sevdiğimi söylüyor
Ama gerçek hislerimi kimselere belli edemem
Bunu duyabilir misin?
Ama diğerleri fark edebileceğinden bırakmak zorunda kaldım
Senin açmanı bekliyor
Sadece bilmeni umabilirim
Bir gün…
~
Ama onu düşündüğüm zaman o benim ilham kaynağımdı.Aşkı çok iyi bir şekilde kullanmamı sağladı.O benim gittikçe daha iyi olmamı sağlayan bir güç gibiydi bu günlere gelene kadar..

-First Love-

3 yorum:

  1. kore filimleri gerçekten çok güzel :) daisy le başladım...banada bekelrim canım

    YanıtlaSil