10 Mart 2012 Cumartesi

Sevdim.


Unutulmuyor hiç.Sadece kabulleniyorum artık.Bir zamandan sonra hissetmiyorsun pişmanlıktan başka hiçbir şey.Bazen kızıyorum arada da bakıp gülümsüyorum hayal ettiğim "biz" tablosuna.Ama arık ne biz olabilecek bir şeyler var ortada ne de içimde küçücük bir heves.
Kalbimde bitirmişim belki seni çoktan.Ya aklımda?
Gerçi gün geçtikçe hatırlamıyorum da seni eskisi kadar.Arkama bir bakıyorum,bugünüme şükrediyorum,ağlamıyorum.
"Meğer ne çok sevmişim seni" diyorum.Ardından  "değmezmişsin" diye sitem ediyorum ama yine de bana yaşattığın onca şey ,attığın bir dolu mesaj,seni görmeme izin verdiğin,arada  destek olup ilgilendiğin ve zamanının geldiğini düşünüp savunmasızca beni gerçek hayatın kollarına ittiğin için çok teşekkür ederim.


Ben ona ihtiyacım olduğunda bir mesaj kadar yakınımda fakat bir ömür kadar uzağımda olan birini sevdim.
Böyle olacağını bile bile sevdim.
Sadece sevdim.



2 yorum: