12 Mart 2012 Pazartesi

Seni Sevmeye Bile...



Üşeniyorum.Düşünmeye üşeniyorum.Unutmaya çalışmaya da.Kaldığım yerden devam etmeye de.Kaldığım yerden devam etmek değil kaldığın yerden devam etmek istiyorum.Senin istemediğini istiyorum.
Ağlamaya üşeniyorum mesela.Ağlasam gözyaşlarımı silmeye,gözyaşlarımı silsem “bir daha hatırlamayacağım” diyerek kendimi kandırmaya çalışmaya üşeniyorum.
Ümit etmeye bile  üşeniyorum artık.Yok çünkü artık senden tarafa ümit edilecek hiçbir şey.Sen yoksun çünkü.Burada olmanı dilemeye bile üşeniyorum.
Yorulmaya üşeniyorum. Güçsüz olmaktan bıkıyorum. Üstesinden gelememekten korkuyorum.Yavaş yavaş yok olduğumu hissediyorum.Sense öylece seyrediyorsun.
Seni yanımda hissetmeye üşeniyorum ara sıra. Bıkıyorum sensizlikten, boğulacak gibi oluyorum, ağlıyorum, ağlıyorum, ağlıyorum. Yorulana kadar.Kendime zarar verene kadar.
Sana son bir şey daha söyleyeyim mi?
Öyle zamanlarım oluyor ki;
Seni sevmeye bile üşeniyorum.

2 yorum:

  1. görsellerine bayıldımmm:)
    bu korelilerin herşeyine bayılıyorum gerçide:)
    sevgiler

    YanıtlaSil