12 Mart 2012 Pazartesi

Seni Seviyorum



Bir gece daha başlıyor.Tüm yalnızlığıyla,mutsuzluğuyla,umutsuzluğuyla…Bütün anılar kapıma dayandı seni tekrar sevmemi istercesine.
Gözyaşlarım yanaklarıma süzülmek için bahane ararken nereden geldin ki yine aklıma?
Gelmemeliydin.Hayatıma girmemeliydin.En başından beri hataydı.Madem geldin,gitmemliydin.Beni çaresizce bırakmamalıydın.
Tüm günüm senden nasıl vazgeçeceğimi düşünmekle geçiyor.Bu bile yetiyor aslında senden vazgeçemeyeceğimi anlamama.
Bu gece bitsin istiyorum.Sabah olsun.Ama mutlu bir sabah.Artık mutlu bir sabaha uyanmak istiyorum.
Uyumak,uyumak,uyumak.Sen beni sevene kadar uyumak istiyorum.
Uyandığımda ise tek güneşim sen ol istiyorum.
Senin beni sevdiğin sabahlara uyanmak istiyorum.
Sürekli şu iki kelimeyi söylemeni istiyorum.
“Seni seviyorum”

6 yorum:

  1. Meraba, ben Hoi hoi. :) Yazdıkların çok hoşuma gitti. Acaba bunları sen mi yazıyorsun yoksa başka şairlerin şiirleri mi? :)

    YanıtlaSil
  2. Meraba:) Evet ben yazıyorum,çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. işte bir korefan daha blogun nomo nomo yeppudaaa :)

    YanıtlaSil
  4. evet korefanıyım bende:)çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil