12 Mart 2012 Pazartesi

Without Words (Park Shin Hye)


Böyle yapmamalıydım.
Böyle olmamalıydı.
Senin bazı şeylerini görmemeliydim.
Sana bakmamalıydım(görmemeliydim).


Senden kaçmalıydım.
Senin hareketlerinden kaçmalıydım.
Senin bazı şeylerini görmemeliydim.
Seni aşk şarkılarını dinlememeliydim.


Sözcükler anlamsız,aşkımı biliyor musun?
Sözcükler anlamsız,aşkımı sana veriyorum.
Seni görürken nefesim çalışmıyor,ama böle yaparsan (yaklaşırsın).
Sözcükler anlamsız,aşkım benden ayrılıyor.
Sözcükler anlamsız,aşkım benden uzaklaştı.


Bundan sonra ne yapmalıyım??
Dudaklarım süprizlere kapalı.
Dünyadaki bütün kelimeler bana anlamsız geliyor.
Neden bu kadar acıyor?(kalbim).


Neden sürekli acıyor?
Neden senden başka bir şey göremiyorum??
Ve neden hiçbir şey bana bir şey ifade etmiyor?
Yoksa,eskisi gibi mi?


Sözcükler anlamsız,aşkımı biliyor musun?
Sözcükler anlamsız,aşkımı sana veriyorum.
Seni görürken nefesim çalışmıyor,ama böle yaparsan (yaklaşırsın).


Sözcükler anlamsız,aşkım benden ayrılıyor.
Sözcükler anlamsız,aşkım benden uzaklaştı.
Bundan sonra ne yapmalıyım??
Dudaklarım süprizlere kapalı.


Sözcükler anlamsız,gözyaşlarım akıyor.
Sözcükler anlamsız,kalbim kırılıyor.
Sözcükler anlamsız,aşkım için bekliyorum.
Sözcükler anlamsız,kalbim acıyor.


Benim bölgemdesin.
Ben bir aptalım çünkü,gökyüzüne baktığımda ağlıyorum.
Sözcükler anlamsız,çünkü yangınımı(aşkımı)buldu.
Sözcükler anlamsız,çünkü son gelıyor benim için.


Kalbim süprizlere kapalı, hiçbir şey göremiyorum.
Sen gelmeden kelimeler anlamsız.
Sözcükler anlamsız,geliyorsun ve gidiyorsun.
Kalbim acıyor belki ateşle yandığı içindir.

2 yorum:

  1. Bu şarkıyı çok severim. Park Shin Hye'ninde sesini beğenirim farklı bi ses rengi var bence. Albüm yapsa dinlenir. :)
    Şarkının anlamıda çok güzel,You're Beautiful'un bize kazandırdığı bir çok güzel şarkı gibi bu şarkıyı da sıklıkla açar dinlerim. Tekrar dinlememe vesile olduğun için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Önemli değil :) Bende çok seviyorum Park shin hye'yi..sesi de gerçekten çok tatlı :) albüm çıkarsa keşke :)

    YanıtlaSil